Word Sudoku by POWGI
Place letters in the grid according to normal Sudoku rules and one row or column will spell the word.
Word Sudoku by POWGI includes 240 unique and beautifully symmetrical Word Sudoku puzzles, graded for difficulty from beginner to expert.