Find the secret behind the cards and uncover a mysterious quest in World of Solitaire, featuring 5 classic versions: Klondike, Spider, FreeCell, Tri-Peaks and Pyramid.
Progress through the game to unlock unique card sets and backgrounds. Customise the game’s appearance with beautiful card designs, while stunning animations offer a unique and immersive playing experience.