World Soccer Strikers '91
WSS'91 is a physics-based, retro-style "soccer" game. No magnetic feet is what makes WSS91 different. You cannot depend on the game's engine doing everything for you. You'll have to aim, dribble and shoot all by yourself!
(We have included different difficulty levels in case you are just not good enough)
Win leagues and tournament to unlock new teams, or just play a kick-off game if you want to practice.
Aren't you Occasionally United's biggest hooligan, or Outer Milan's most renown tifosi? Discover all the teams in WSS' 91!