World of One
You are about to get on a journey around small planet-like worlds as if you were in the Little Prince's world. However, these ones are filled with monsters that are striving to kill you, deadly traps and riddles, which require you to be quick-witted and attentive.
The indie-platformer World of One has many levels and puzzles with multiple solutions, big boss fights, hostile creatures and 4 different endings, which depends on the actions you take throughout the course of the game. Only your determination will help you complete your journey and find the truth about yourself.
Beware, World of One will challenge your mind and skills. Moreover, completion of the game unlocks the "New game+" mode, which gives you only 3 lives. Will you accept this challenge?