The Worms are back in their most destructive game yet. With a gorgeous, hand-drawn 2D look, a full arsenal of weapons, crafting, vehicles and buildings, Worms W.M.D is the best Worms experience ever!
In Worms W.M.D for Nintendo Switch, players will be able to feel the full power of all the game’s campaign missions, levels, customisations and updates, including Liberation and the fan-favourite Forts Mode whether at home or on the go.
Worms W.M.D for Nintendo Switch includes support for single Joy-Con play, local wireless multiplayer* as well as local and online** multiplayer in hilarious all-out tactical worm warfare. So, wherever you are, grab your Concrete Donkeys, un-pin your Holy-Hand Grenades, and re-cape your Super Sheep as you prepare to rain hell on upon your enemies with Worms at its chaotic best!
The best implementation of the Worms formula yet, now with a brand new worm, and gorgeous digitally-painted 2D artwork.
Worm warfare gets serious with the introduction of vehicles for the first time in the series. Dominate the landscape in warfare-ready tanks, take to the skies to unleash hell from from above in helicopters and more!
No more waiting around while your opponents take their turns! Grab the crafting crates that drop from the sky during games to make fiendishly upgraded versions of items such as the Electric Sheep, the Bazooka Pie and the Holy Mine Grenade to unleash on your enemies!
Our brand new engine recreates the feel of the fan-favourite entrants in the series and sees the reintroduction of the much loved Classic Ninja Rope.
Over 80 weapons and utilities at your fingertips, including many returning classics and a slew of new additions such as the Dodgy Phone Battery, the Unwanted Present and the OMG strike.
A range of different gun types are placed around the landscape, allowing your warmongering worms to do even more damage!
Worms W.M.D comes locked and loaded with a warchest of Training Missions, Campaign Missions and Challenges for the solo player. Train up then head online to create havoc in multiplayer modes including ranked play, with room for up to six players on each map!