Wreckin' Ball Adventure
Wreckin' Ball Adventure is a 2.5D platformer with physics-based puzzles cleverly incorporated in 60 levels. Beat story mode solo or bring up to 3 friends! You can roll, jump or swing using your trusty grappling hook. Plan your way - wreck through walls, avoid threats and escape. Gather orbs and collect stars to unlock stages. Discover the dark secret of evil SuperCom and roll your way out of jail!