Wylde Flowers
Play as Tara (she/her), who has just moved to a cute rural island to help out her grandma and the family farm. Get to know a memorable cast of fully voiced characters with intriguing backstories — find friendship or even romance!
Relax into your rural lifestyle as you tend crops, care for animals, fish, craft, and more throughout the day. By night, nurture your inner witch as you learn to fly your broomstick, brew potions, control the weather and seasons or even transform into a cat!
Savor an earnest and emotional story that blends farming with magic and personal discovery as Tara finds herself, and brings a town together.
The characters in Wylde Flowers are brought to life with a cast including BAFTA award winning voice actors in over 18 hours of voice acting.
From Natalia (she/her) the local Blacksmith, to Sophia (she/her) who runs the diner, each character in Fairhaven has an intricate backstory waiting for you to love and fall in love with.
Seven folks of Fairhaven are eligible to be wooed and romanced. From the local butcher Kim (they/them), to Amira (she/her), a flirty doctor.
The music is closely entwined with the narrative and features a music score created with the help of a real orchestra, that responds to your choices.