Xenon Valkyrie+
Xenon Valkyrie+ is a rogue-like platformer game in which you must fight to the deepest part of a moon and halt the plans of a wicked witch.
Obtain many weapons as you fight through a unique, randomly-generated world every time you play. Encounter many characters, stores and enemies that tell a legendary story.
With traditional graphics and high quality chiptune music, level up and get the amazing power of the Xenon Valkyrie!