Xuan Yuan Sword Mystic RPG Bundle
Two award-winning role-playing games come together in one epic bundle. East and West join forces in the turn-based RPG classic Xuan Yuan Sword: Mists Beyond the Mountains. Fascinating real-time combat with a rich cinematic narrative awaits in the 3D action RPG Xuan Yuan Sword 7.