YUMENIKKI -DREAM DIARY-
There are 7 doors that exist within the dream, from which you can freely go through to different worlds as many times and in whatever order you like. Discovering where the worlds are connected and what happens between them may be the key that brings you closer to your goal.
An homage to the original Yume Nikki, created by indie game developer Kikiyama on RPG Maker and released in 2004, this reimagining has been made with the permission, cooperation, and supervision of the original creator. This time created with 3D graphics and a new game system, while still retaining the feel of the original world and characters.