Ye OLDE Cribbage Club: A Later Daters Game
What is cribbage? Only the best board and card game combo ever played, enjoyed by many a senior citizen and old soul. Count card combos to peg your way through the board and crush your opponent. Chat with the Later Daters NPCs and hear their stories along the way.
The Ye OLDE Cribbage Club is a part of the Later Daters game series. Later Daters is an award-winning dating sim where you play as an octogenarian looking for love, featuring seven charming datable characters.