Yohane the Parhelion - NUMAZU in the MIRAGE -
『Yohane the Parhelion - NUMAZU in the MIRAGE -』 is a deck-building rogue light set in that world!
While working as a fortune teller in Numazu, Yohane spends her days with her friends.
What she finds in the mirror is the "Ura-Numazu," which is the exact reverse of the real Numazu!
At the same time, strange things happen to the friends in the real world one after another.
Aim for the deepest level of the "Ura-Numazu" by making full use of the cards you have obtained!
■Charms to make you stronger than the strongest! Create your strength with Cards x Charms!