Yono and the Celestial Elephants
Elephants are a mighty protectors of the world, born from the stars once per millennium. This is the age of Elephant Yono. But Yono is still so very young and in a kingdom inhabited by feudal Humans, undead Bonewights and robotic Mekani, it's not easy to keep one's trunk out of trouble.
Yono and the Celestial Elephants is a grand adventure, featuring carefully designed puzzles, treasure hunts, a sprinkling of combat and a world full of people. Play as a young elephant tasked to save a world he’s never seen before, and explore the rich history of a kingdom where humans, zombies and robots live side by side.