Young Souls
As orphans, Jenn and Tristan's life path brought them to a mysterious scientist, who took them in and cared for them as his own children. But one day, he disappeared under very odd circumstances.
While searching desperately for him, the duo found a hidden cellar and the Moon Gate portal, transporting them to a dangerous parallel world where goblins thrive.
● Play a dynamic & deep side-scrolling RPG beat‘em up as Jenn and Tristan, solo or in co-op, as you explore the four unique biomes of the goblins' twisted world and the stylish world of the humans.
● Young Souls combines the classic beat‘em up and story-rich role-playing genres through a beautifully crafted story, and in a world crafted with stunning art direction.