Youtubers Life OMG Edition
Create videos, get subscribers, attend events, interact with your fans… and grow your channel. Live a true Youtuber’s life!
Record your own videos from your parents’ house and get your first subscribers, views and likes. Meet well-known Youtubers, go to the wildest parties, share your life on social media and deal with your haters. Sign with exclusive networks and customize your studio with the coolest stuff.