Yumeiri
One day, a mysterious package reaches the hero, who is harried by daily life as an adult.
After its release in 2015, Yumeiri received acclaim from game magazines, science fiction magazines, and mystery novel magazines.
At the same time, players who accepted its concept of "taming luck" were impressed as if personally reliving a dramatic life.
For the full-scale remake, all scenarios were rethought and some episodes were rewritten.
While the original was available only in Japanese, the game has now been produced with a full-scale English version. Korean is supported as well.