Yumemidori Nostalgia
One particular summer, Yoshino (main character:Renameable), a 17-year-old girl, follows a butterfly through the main gate.
Beyond the gate, she finds herself in Taisho Era red-light district of Yoshiwara, where the cherry blossoms are in full bloom.