Yuri is a platform game with a unique atmosphere. You’ll need dexterity, curiosity and the ability to go with the flow to help Yuri overcome all the obstacles and reach the goal of his mysterious journey. Explore an exuberant and sensitive world, full of secret passages and buried memories.
Yuri is a real indie gem, lovingly developed over six long years by the Potier brothers, Ange and Aurélien. With its sumptuous drawings and dazzling soundtrack, Yuri is a world of its own, both poetic and demanding.