Yuso is a puzzle game where you have to clear the screen of Yuso! The game gets harder as you progress, introducing new colours and gadgets to help or harm you along the way.
Take on the role of a space doctor travelling the Solar System. Moving from planet to planet, meeting the inhabitants and completing their stages. A quirky cast of characters will help you on your journey!
Yuso can look cute but don’t let them fool you! Levels get increasingly more difficult and later stages are tough. The game has an open progression system giving you the chance to progress and come back to difficult stages at will.