Zaccaria Pinball
Zaccaria was founded by three brothers (Marino, Franco, & Natale) and was the 3rd largest manufacturer of pinball machines in the world (behind Bally & Williams). They had created and produced more than 35 different pinball machines between 1974 and 1987.
Zaccaria Pinball has tones of awesome customization features which affect to graphics and physics aspects of the game. As well as there is a camera editor.
Retro tables can be unlocked by purchased of Solid-State or Electro-Mechanical pinball table with the same name.
Award tables can be unlocked by completion of achievements or puchase 'Achievement Table Pack' DLC.