In Story Mode, you’ll follow the adventures of Charcoal and Mustard as they search for the ultimate birthday present to cheer up their best friend, Red--who is feeling quite blue. Take the subway to nine unique worlds where you’ll battle rogue bananas, evil milk cartons, and crayon box spiders--whatever it takes to make Red happy again!
In Multiplayer Mode, invite your friends and challenge them to cutthroat competitive cube combat! Show your skills with precision lasers and rapid fire guns, and master the devastating radial beam. Blast, warp, and crash through walls in over a dozen destructible thunderdomes across a variety of game modes. Zip around boulders in the forest, face off in dramatic rainstorms, evade environmental dangers, and more!