Wrap your way to bliss in Zen Bound 2, the unique down-tempo indie game! This is an opportunity to slow down, zone out, and focus on a task that’s challenging but not stressful: a set of gentle spatial puzzles.
The goal of the game is to paint wooden sculptures by wrapping them with rope. You accomplish this by rotating the Joy-Con in your hands like it were the sculpture on the screen - a simple task with surprising complexity.
Zen Bound 2 is a calm and meditative gameplay experience, with tactile, dusty visuals and a sublime, enveloping soundtrack by the electronic artist ‘Ghost Monkey’.