Zero Strain
Zero Strain is a fast-paced shooter set in a series of top-down arenas, where strategic use of offense and defense are critical to surviving each challenge. MOBA elements are mixed with frenetic shoot’em up action for a unique and rewarding experience in neon wireframe presentation.
Each of the “constructs” you pilot offers a different array of armaments that are charged by the damage you deal, allowing you to deploy more powerful abilities against the strongest foes! Strategize on the fly to take down enemy waves and reach uncharted dimensions!