Ziggurat
Ziggurat is the best combination of First Person Shooter and Rogue-LITE you have ever seen.
Become a neophyte sorcerer, and get ready for your rite of passage: Enter the labyrinth and face dangerous challenges to prove your worth and become a powerful wizard!
The game focuses on fast-paced first person shooting, with an old-school vibe, and updated handling and game mechanics. Dungeon crawling and RPG/Roguelike elements are added into the mix, resulting in a fun, challenging and varied game, with lots of content to discover.