Zombie Call: Trigger 3D
Once again a failed experiment has created deadly ZOMBIES that roam the whole United States. As an elite soldier, you must kill all of the deadly monsters to survive. Complete missions, ready your weapon, and become the ultimate shooter! Test yourself against an impossible enemy in the most epic action shooting game!
Zombie Beyond Terror is an FPS game where you can kill zombies with epic weapons! As an elite commando, you were prepared to deal with the most extreme cases of advanced combat behind the enemy frontlines. Trained in shooting from modern automatic and sniper weaponry, you are the best shooter among your brothers in arms. But nothing could have prepared you for the unimaginable terror that came through a rift in the space-time continuum generated by a secret weapon hidden in a secluded military base.