Zombie's Cool
Zombie's Cool is a growth-type shooting action game in which you have to mop up zombies that frequently pop up in town while searching for the root of the zombie virus.
You can earn more and more coins the higher your combo chain number, which rises as you kill enemies, goes.
This isn't the first time I'm telling you this, but when you feel like that, you should discuss things with some coins.