amazin' George 2 Digital Deluxe
More cat and maze and JRPG fun! We've updated George and his friend's appearence to look even cuter and more realistic than ever. New HD graphics and colorful areas to explore!
The world of Felina, the world of cat dreams is a big one and will take hours of enjoyable turn based RPG gameplay to explore.
A mixture of familiar RPG elements, featuring dozens of locations to explore, diverse 3D characters with cute animation and secrets to find.