even if TEMPEST
In a world where witch trials and witch hunts are commonplace, a tragedy occurs.
Bolstered by the power to rewind time via death, the heroine Anastasia throws herself to the flames to save those she loves... and to achieve sweet revenge.
Though born the daughter of a marquess, Anastasia suffers physical and spiritual violence at the hands of her stepmother day in and day out.
The joy she had found at suffering's end is also ultimately robbed from her by someone she trusts.
As she burns at the stake, Anastasia obtains the grotesque ""Fatal Rewind"" ability.
Take down the culprit in a witch trial - whether that be as an innocent suspect, the facilitating judge, or even the killer.
To come out of this ordeal as the ultimate victor, difficult choices must be made during the course of the witch trials.