even if TEMPEST: Dawning Connections
She forfeited her own life, killed others and was killed herself, and even sacrificed her loved ones to achieve the best ending.
Lucien, Crius, Tyril, Zenn... As you bask in all the love they have to give, what new trials await you?
An alternate possibility following the events of "Parting Memoirs IV" that focuses on your bonds as a group.
This story proceeds as if the heroine, Anastasia, has not entered a relationship.
The heroine's suggestion takes the group of 5 to Rizoh, the nation of solar and lunar seasons.
Discover the thoughts and feelings of various side characters that weren't explored in the original game.