"fault" is a cinematic adventure series developed by ALICE IN DISSONANCE.
It is a human drama with a cinematic tempo and direction, in which the main characters meet people.
The realistic portrayal of characters in a sci-fi fantasy world, the cinematic camera work, and the easy-to-understand yet profound worldview have been highly acclaimed, and the series has sold over 500,000 copies worldwide.
Following the success of "fault - milestone one", the second game in the series is finally coming to Nintendo Switch.
The BGM and visuals have been completely redesigned, and the game's performance is even more powerful than the PC version.
With their new friend Rune, Selphine and Ritona renew their journey to their homeland, but suddenly they encounter Merano, the leader of a mysterious group that attacked Rughzenhaide.