the World According to Girl
The game is a combination of a deck-building roguelike and a caring game, in which you take on the role of an administrator in order to nurture a girl into a savior.
Spend 6 seasons (turns) a year, 7 years in all (42 turns total) to raise the girl and develop a true savior.
At the end of the year, a dialogue (battle) with the Inquisitor, who measures the girl's abilities, awaits you. Use the girl's abilities and the memories you've nurtured to win the continuation of the "plan".
Humanity has planned a rescue mission to outer space in the only spaceship left.