One rainy night in November, a woman's body is found at an abandoned theme park, mounted on a merry-go-round horse. Kaname Date of the Metropolitan Police Department arrives on the scene. He recognizes the woman. Suddenly, he hears a noise from inside the merry-go-round.
Hone your detective skills in this thrilling sci-fi murder mystery with 30+ hours of gameplay and multiple endings.
Enter dreams to solve puzzles and learn clues. With multiple outcomes and a 6 minute time limit, every second counts.
Discover the truth by interrogating suspects and using 3 special vision modes to investigate crime scenes.