Afterimage
Afterimage is a hand-drawn 2D action adventure that emphasizes fast-paced combat with diversified character builds, non-linear levels, and a gripping storyline set in the ruins of a fantasy world. Years after the cataclysm called “The Razing” nearly brought an end to the human civilization, an amnesiac girl named Renee awakens among the ruins of the city’s capital. To recover her lost memories, she embarks on a journey to rescue her mentor, inexplicably setting into motion a series of events that will determine the fate of the new world.