Agatha Christie - Hercule Poirot: The First Cases
Discover an untold crime story from the mysterious youth of the famous detective Hercule Poirot.
In the right place at the right time, Poirot immediately begins to investigate. What buried secrets and deadly rivalries will he uncover?