Agatha Christie - The ABC Murders
The ABC Murders is an adventure and investigation game adapted from the classic Agatha Christie novel. The player embodies the famous Hercule Poirot in a 3rd person perspective adventure game packed with mysteries. Once again, the private detective will find himself up against a mysterious opponent who goes by the name of "ABC". Your intelligence will never have been so challenged!
You will have to explore many crime scenes in various cities set in beautiful surroundings across the United Kingdom. Leave no stone unturned when it comes to cross examinations and deadly puzzles!
Observe, question and explore everything possible in order to make the smartest deductions and understand the murderer’s plans!