Airoheart
Our story begins in the land of Engard, where our beloved hero Airoheart sets out on a journey to stop his brother's diabolical plan to unleash an ancient evil that has been sealed in the shadows for generations, and to trigger a war using the power of the Draoidh Stone.
Will you confront your own brother and stop him from executing his wicked plans?