The iconic Alex Kidd is back! Jump straight back into Miracle World and experience it like you’ve never seen before.
Complete with new HD graphics, gameplay improvements and animations, rediscover all the levels from the original game, as well as brand new levels which expand the lore and story behind Alex Kidd.
Destroy the evil Janken the Great and rescue the people of Radaxian once and for all! The world needs a hero – what are you waiting for?
Get ready for none-stop boss action in Boss Rush mode! Take on the legendary Gooseka, Chokkina, Parplin and Janken the Great, in a nonstop boss fight!
Jump straight back into 8-bit nostalgia with Retro Mode. At any point during game play switch between the enhanced graphics and a recreation of the original art style!
Alternative Boss Fights – New and improved boss fight mechanics with more intuitive combat.