Alice Gear Aegis CS Concerto of Simulatrix
Alice Gear AEGiS CS: Concerto of Simulatrix, is an exciting 3D battle arena game filled with action and loveable characters! Gear up, strap in, and get battling!
Vice has taken your world and only you can take it back! As an actress with an aptitude for wielding this special gear, you train under AEGiS, a corporation charged with defence against the Vice. Fight against your fellow teammates in simulations, using unique customisable combinations of your Alice Gear to get stronger, faster and better than ever before!
Follow the lives of your teammates, learn about their motivations and feelings as you bring your team together.
Choose from a variety of cute teammates! - Unique playable characters with different personalities and distinctive skill sets!
Visual novel elements to enjoy - Follow the overarching story of the game and enjoy fun contextual dialogue cutscenes to further understand your character and give heart-warming engagement!
Energetic combat battles! - Fight 1v1 or tag team, build your ultimate team or gear up to fight solo!
Visual 'Battle Hex' progression system - ‘Battle Hex’ progression system to visualise your progress and follow different routes towards your end goal!
Online battles with your friends! - Use the online function to invite your friends to battle and see who has what it takes to be the best actress in AEGiS!