Jump into a bumper career mode!
All-Star Fruit Racing propels players into vibrant worlds filled with incredible action: drift through looping bends, soar over monumental jumps and defy gravity itself around tubular tracks in an explosively colorful racer bursting with championships, modes and awe-inspiring sights!
Pick your favourite character and battle for the first place trophy in a series of testing championships. Balance speed and skill as you battle nine other racers in a frantically fruity scrap for the podium and the all-important winner's prizes, unlocking new characters, championships and kart parts along the way!
Called yourself the champion of the champion? The journey has just begun! Create Custom Championships and select between three different difficulty settings and speeds to fine-tune your challenge, or dive into a range of different gametypes including Dragster races, Hill Climbs, Elimination races, Time Attacks and even modifier-filled modes that rewrite the rulebook!
Burn rubber in 21 incredible courses spread across five stunning worlds: Spring, Summer, Fall, Winter and Special Islands. Speed up volcanoes, around the twisting bodies of giant snakes and between giant, kart-crushing snowballs on some of the craziest racing tracks ever imagined!
Bruise your foes (and their egos) by unleashing devastating fruit-based moves with the innovative Juicer power-up system. Collect different types of fruit as you race to fill up The Juicer's liquid tanks, then custom-combine your juice tanks' power to let loose a combo power-up. Will you let loose a volley of different power-ups, or save all of your fruit power until your unique Mega-Juice move's ready to help you reach first place?
Don't race alone! Share the All-Star Fruit Racing fun with everyone at home or on the move with two-, three- and four-player* split-screen action!
Unlock new parts as you play to help you redesign, rebuild and recolour your dream ride. It's not just about winning - it's about winning with style, and over 32,000 possible kart combinations await so your perfect vehicle is just a tinker in the Garage away...