In this physics-based puzzle game, you construct whimsical contraptions with fun elements. Position explosive barrels, laser guns, rockets, conveyor belts and much more in the right places to set off comical chain reactions.
Discover your inner inventor, and experiment across over 200 tricksy levels. The level editor offers unlimited tinkering enjoyment: Design your own levels using a colourful collection of objects - from clothes pegs to wind machines!