Ancestors Legacy is a history-inspired real-time strategy game influenced by historical events in the Middle Ages. The game combines resource management and base building with large-scale, squad-based battles across vast battlefields. Experience medieval bloodshed like never before, thanks to the cinematic action camera that puts you right in the middle of the battle at the press of a button.
Choosing one of the four available nations – Viking, Anglo-Saxon, German, Slav – you will be tasked with more than just conquering, raiding and pillaging enemy camps, villages and towns. Only by utilizing the full range of available tactical options, taking strategic advantage of the environment, and managing your temporary bases and settlements, will you emerge victorious.