Angry Alligator
Come on down to the swamp and go on an adventure like no other! Start as a small baby gator and grow into the biggest, baddest reptile around. Eat everything that moves, and more, so you can grow big and strong to face all challenges ahead.
The fate of the swamp and all that reside within, lies on your scaled shoulders! Horrible hoomans have taken over and only you can scare them away! But never fear! You won’t be alone. Listen to the words of Wisecroc - the wisest croc in town - as he guides you along the squishy and swampy path to gator greatness.
Use your wits, your jaws and all goofy equipment you can find to change the swamp back to the fun, safe haven it once was! Rescue your fellow gators from the clutches of the horrid hoomans and their wicked experiments. Scare away pesky tourists littering your beautiful swamp, flee from drones trying to capture you and face off against big bad boss beasts!