Animal Kart Racer 2
Anything goes in these races: Risky overtaking manoeuvres, shameless crashes and insane pile-ups. Hurtle through deep gorges, glittering diamond caves, icy polar regions and yawning canyons. Dodge obstacles at full speed, catapult your vehicle over jumps and fire items at your opponents.