Arcade Spirits: The New Challengers
"More Than Just a Retro Romance - Balance social life with the intensity of running an esports team in a retrofuturistic world where arcades dominate the gaming scene. After the success of the award-winning visual novel Arcade Spirits, Fiction Factory Games are back with a ground-breaking standalone sequel.
Customizable Characters - Design your own character and rival using a massively expanded character creator. Choose your pronouns, shape your personality, feelings, and preferences, then see them reflected in the story. Alter your character and change your pronouns after every chapter to see what reflects you best!
9 Romance Paths & Multiple Endings - Choose how your story plays out while interacting with a diverse group of lovable individuals. Build your own championship legend and let your relationships blossom into beautiful friendships... or perhaps more?
Become an Esports Champion – On top of the gripping and often heart-warming tale, The New Challengers throws a sense of classic arcade competitiveness into the mix. Take on the world in Fist of Discomfort 2, a tactical fighter interwoven within the narrative.
Amazing Voice Cast – Enjoy an incredibly unique visual novel with a distinctive art style, and cast of colorful characters bursting with style and personality. Experience the emotional highs and lows alongside a stellar voice cast which includes SungWon Cho (ProZD), Fryda Wolff, Simply Undrea and many more!
Continue the Story - Played the original Arcade Spirits? Import your previous choices and keep an eye out for returning faces and a few hidden surprises."