B-PROJECT RYUSEI*FANTASIA
Step into the hardworking role of A&R (Artist & Repertoire) to the talented idol group, B-Project. Take 14 young members under your wing, each with different personalities and struggles. It's your job to support them, help them grow, and allow them to flourish!
Discover the beginnings of the different idol groups - Kitakore, MooNs, THRIVE and KiLLER KiNG. Learn about their trainee days and the struggles they faced on the path to success. Follow the story as they join together to become one group, B-Project, and stand on Japan’s brightest stage.