Meanwhile, rising star Robert Yale, due to take to the ring for the most important fight of his career, has mysteriously disappeared.
Sonia Dunn, Joe’s daughter, takes over the club and must deal with its financial woes. She hires private detective John Blacksad to investigate Yale’s disappearance and to find the missing man. This sinister case will take our investigator to the darkest, most dismal depths of New York.
With its anthropomorphic characters and its incredible 1950s feel, BLACKSAD: Under the Skin promises all the eerily dark adventure of a detective novel, just like the eponymous comic book series.
Investigations, searches for clues, fights, witness interviews: let your feline instinct guide you as you infiltrate the corrupt world of boxing.