Bibi Blocksberg – Big Broom Race 3
A wild witch rally begins: Bibi and her friends leap onto their broomsticks and explore exciting worlds. With mysterious witches' potions and turbulent aerial maneuvers, they zoom through the age of the dinosaurs, the Orient, and Transylvania. Whizz-whizz, and off they go!