Blasphemous 2
Awakened in a strange new land, and displaced from his final resting place, The Penitent One is thrust back into the endless cycle of life, death, and resurrection, with no other option than to explore this perilous new world and uncover its long-forgotten secrets.
The second scripture in the Blasphemous series portends the return of The Penitent One, with a story that continues from the free Wounds of Eventide update for the original game, where The Heart in the sky heralded the return of The Miracle and foretold the birth of a new miracle child.
Hordes of grotesque enemies stand in your way, awaiting final judgement by the brutal hand of the Penitent One, with titanic twisted bosses also lurking in the darkness, waiting for their chance to return you to the grave from whence you came.
Taking them down won’t be easy, but with Blasphemous 2 offering more chances to customise and improve your skill set, along with several new unique weapons to wield with righteous zeal and unending fury, victory might just be within grasp.