Blaze and the Monster Machines: Axle City Racers
From Axle City’s colorful streets to the awesome Monster Dome stunt track, the world of Blaze is yours to explore! So buckle your seatbelts and take control of Blaze, Pickle, Darington, Zeg, Starla, Stripes… and even cheating Crusher! It’s time to race at blazing speed and go for the championship or compete with up to 4 players in couch split-screen mode!