Bluey: The Videogame
Join the fun with Bluey and her family in Bluey: The Videogame! Play a brand-new story set across 4 interactive adventures. For the first time ever, explore iconic locations such as the Heeler House, Playgrounds, Creek and a bonus beach location. Play your favourite games from the TV show, including Keepy Uppy, Chattermax Chase, and more!
The fun doesn't stop there! This game won't be trifficult, just a lot of fun. Experience the joy and wonder of Bluey's world, with local multiplayer you can play with friends and family in story mode and free play!
Explore and collect items for your sticker book, unlock outfits and uncover the many secrets and hidden references throughout each location. Recreate iconic scenes or create your very own Bluey inspired adventures and games.
Co-op play - Play with your family and friends in a variety of exciting games and challenges.